bebapelula bebapelula

Till imorgon ska jag ha gjort klart min muntliga recension, skriftligt, och kommit på en handling till min novell. Allt känns svårt. Jag kommer inte på någonting bra. Tänkte vara hemma imorgon, eftersom jag är sjuk och jag kommer aldrig bli frisk om jag inte stannar hemma och vilar upp mig. Men, jag har ju som sagt muntlig recension imorgon. Därför måste jag till skolan. Kan kanske gå hem efteråt. Jag vet inte. Får se. Jag kanske mår bättre då.

Idag när jag kom hem såg jag på tv. Sedan lagade jag omelett med champingjoner. Jag fixade en majskolv med. Egen middag alltså. Jag brukar inte göra middag så ofta, för jag hatar att laga mat till andra. Men nu var jag ensam hemma. Då passade jag på att göra någonting enkelt till mig själv. Coolt. Det coolaste var att jag tappade ett okokt ägg på golvet så det splashade på golvet och gick sönder. Efter jag ätit mat såg jag på en Pokémonfilm. Det var jätteroligt. Ska se flera senare. Vi har några hemma. Jag gillar pokémonfilmer. De är ganska bra.

Dagens låt: Inte skyldig nån nåt - Håkan Hellström


Kommentarer
Postat av: magdalena

jag vill låna dina pokemonfilmer! 8D

2008-04-02 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0