rich girls

Förra fredagen var jag, Edit, Ellinor, Ellen och Cajsa på en fest. Tor ringde och vi drog iväg till Robin istället. Ellinor och Cajsa kom lite senare, och sen drog de till Edit. Det blev lite struligt, och det var synd. Hos Robin gick en lampa sönder. Han hoppade upp på min rygg, rakt upp i taklampan. Kul grej. Fittan var där också. Kul grej det med. Jonte, Adde och deras vän Vigor/Viktor kom dit. Sen drog vi hem. Pratade lite, sen somnade jag.

På lördagen såg jag och Edit på Wild Kids och lite på Robinson. Sen kom Adde, Jonte, Erik och deras vänner hem till mig och ölade. Några drog senare, och vid tolv var jag trött, och alla låg och sov, så då skickade jag hem alla.

På söndagen försökte jag och Edit sälja kakor. Gick inte bra. Ingen köpte. Mamma hittade ölpapper hemma. Färgade håret på Sebastian.

Nu har jag påsklov. Edit är hos sin pappa. Jag var med Johanna och Carl igår. Ska träffa Ellinor senare ikväll. Vi ska se det allra sista Wild Kids avsnittet. Jag fyller år om 6 dagar. I förrgår träffade jag Karlstadsbrudarna. Det var mysigt och kul.

Kommentarer
Postat av: Pauline

1. Vem är fittan?

2. Vad sa din mamma om pappret?

3. Grattis igen :> (i efterskott nurå)

<3

2009-04-18 @ 12:09:56
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0