-

Första april idag, så man får luras. Har dock inte lyckats, och heller inte försökt. Ellinor lurade mig ett antal gånger utan att det ens var meningen. Kul grej.

Hade utvecklingssamtal igår. Det gick bra. Gjorde samhällsprov idag och det gick nog helt okej. Varken bra eller dåligt. På svenskan satt vi ute på balkongen och värmde oss i solen. Det var hur skönt som helst. Efter skolan gick Ellinor, Cajsa och jag runt på stan. Ellen kom ner på stan sen så hon hängde på oss. Cajsa drog hem. Vi köpte glass och åt den på balkongen. Var jättegott. Längtar mycket till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Pauline

jag blev lurad av en vän lol, men är lättlurad också. glass är värt!

2009-04-07 @ 11:47:27
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Pauline

jag blev lurad av en vän lol, men är lättlurad också. glass är värt!

2009-04-07 @ 11:48:33
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0